1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614912 inlägg · 6214 ämnen
« · 1782478 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2016-12-05
De e seeeeeeegt, dom kommer inte loss....

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2016-12-05
Sputnik: känns som vi spelar Pettersson dahlen boqvist väldigt lite denna match?

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2016-12-05
EXPLORERSMÅLAND: Kom igen nu Roger ta en timeout, eller gör bara något för att skaka igång laget för så här kan det inte se ut!!!

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2016-12-05
Smokey: De står mest och väntar tycker jag. Alltid tvåa på pucken och kommer de någon gång i läge så är det oskymda slagskott från förlängd mållinje ute i hörnen. Det här håller inte.

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2016-12-05
Timrå IK - MODO Hockey 0-1

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2016-12-05
Smokey: man vinner ju sällan matcher genom att glida runt och tyvärr så är det precis vad 80% av laget gör just nu. Bedrövligt att se.

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2016-12-05
Är jag förvånad??
Not....
Vilken målvakt de har...och försvar och utnyttjar Timrås misstag hela tiden...

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2016-12-05
Sputnik: Mattson ska ju bara ha den där pucken, precis som han skulle tagit ett par mot Västervik också. Tycker att det var ett misstag att inte spela Ohre denna match, Mattson känns inte riktigt på tå.

Jävla skitattityd man visar upp idag, ingen verkar vara beredd att göra jobbet ikväll.

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2016-12-05
Smokey: blir nästan glad att Modo gjorde mål så kanske vi vågar släppa på handbromsen

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2016-12-05
Fan vad han känns valhänt Mattsson...

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2016-12-05
{297}: Så jävla avslaget och dåligt. Tikarna står och tittar på. Är det nerverna som krånglar? Det här är sjukt.

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2016-12-05
Grattis Mattsson 😠
Där vann MoDo matchen!!!

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2016-12-05
{297}: kan tyckas att vi inte är lika desperata som vi brukar vara på hemmaplan, känns som vi inte vågar gå för det fullt ut

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2016-12-05
{297}: Jahaja skall derbyspöket slå till igen? 1-0 till modo. Dags att släppa på handbromsen nu kanske?

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2016-12-05
{297}: Instämmer. Det är lite lamt och tamt.

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2016-12-05
El Maco: jag tror vi kan slå fast vid det här laget att vi inte kommer att göra några mål med oskymda slagskott från mils avstånd, det är inte Salo som står.

Sjukt lågt tempo i matchen, jag är lite besviken än så länge.

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2016-12-05
Heisenberg: Precis. Men framför allt Johan Persson.

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2016-12-05
El Maco: jag tycker snarare kylan från tidigare hemmamatcher har saknats, har slagits lite för mycket sarg ut kan jag tycka.

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2016-12-05
{297}: vi har spelat fast oss själva bakom egen förlängd mållinje några gånger när det inte kändes så stressigt från början. Kanske lite mer sarg ut i mitten i andra tack?

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2016-12-05
Tror och hoppas det blir bättre i andra, matcha vår superkedja lite mer? Bra insats av boyce och boqvist tycker jag än så länge.

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2016-12-05
El Maco: känns som att Modo inte hade vunnit en enda närkamp om vi hade varit intresserad av att åka skridskor, istället väntar vi in modoiterna och helt enkelt låter dom vinna närkamper i vår zon.

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2016-12-05
El Maco: Annars är det mest JP och Boyce som visar riktig derbyanda. Det kryllar inte av tacklingar direkt.

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2016-12-05
El Maco: Timrå mindre krampaktiga. Modo imponerar inte. Hanses bäst på plan.

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2016-12-05
Icing icing icing.

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2016-12-05
Man blir så glad när man ser att det är fullsatt och drömmer sig tillbaka till gamla goda tider, hoppas främst för publikens skull att vi vinner idag.

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2016-12-05
Krampaktigt... 😵😵😵

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2016-12-05
Boqvist pigg idag

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2016-12-05
{297}: Alla gånger. Bättre fart under rören och inte vara så rädd för att göra fel.

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2016-12-05
Första kazzen vinn ikväll...
Vad fan är Larry?

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2016-12-05
Woody Jokinen: var är energin? Lojt passningsspel än så länge, dom måste upp ett par snäpp till normal nivå igen.

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2016-12-05
El Maco: Man ser att det är mycket nerver. Inte många passningar som når rätt adress. Det löser sig i andra när nervositeten börjar släppa.

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2016-12-05
El Maco: eller inte. Trassligt i egen zon

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2016-12-05
RunarUp: lite lugnare nu

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2016-12-05
Webmaster: oroväckande start.
Nerver, tycker dom sorterar riktigt illa...

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2016-12-05
Timrå IK - MODO Hockey 0-0

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2016-12-05
Woody Jokinen: förra gången jag tokneggade fick vi iofs stryk. Inte med 17-0 men ändå.

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2016-12-05
Woody Jokinen: Men herregud! Är AJ en svartalf?

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2016-12-05
{297}: Efter en sådan ramsa kan det här väl bara sluta på ett sätt. :)

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2016-12-05
Smokey: jaha då var det dags för matchen som definitivt tar oss in i en spiral av förluster, innan jultomten delat ut klappar har vi halkat ner till jumboplatsen, det här håller inte. Matchen slutar 1-8 och blir startskottet för modos resa uppåt i tabellen, allt bara för att jag ska få äta upp någon spydighet för 12 omgångar sedan. Jag har garderat mig med att enbart önska mig gråtnäsdukar av tomten, det här starten på en omstart, vi hinner ner i division 1 och vända innan vi kan andas morgonljus igen. Det här går åt helvete.

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2016-12-05
Hälge: På plats i NHK allararedan. Stämningen är mycket förväntansfull och går nästan att ta på..

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2016-12-05
Dagens uppställning.

Nu mot hallen !

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2016-12-05
tjobba: Sjunger Lönnå nationalsången innan match? 😵😱


Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2016-12-05
DJ Hemp: någon klok person pekade en gång ut likheten mellan ordet Modo och lätet som pressas genom sammanbitna läppar när man är förstoppad men trycker på för att få ut. Prova själv: kvid "Modo" och det är exakt som sekunden precis innan något stort och hårt liksom bryter sig igenom


Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2016-12-05
tjobba: Vad står det?


Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2016-12-05
DJ Hemp: Klinga??? 😵 😱
Här klinga de fan inte....
Här klunkar det bar idag och kyrkomusiken skrålar på P1 radion...

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2016-12-05
Även om Timrå klingar ännu bättre i mina öron. : )

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2016-12-05
Kongo:

Förvisso lät inte Alfredshem särskilt catchy. Domsjö hade kanske varit något, men ärligt talat så klingar namnet MoDo rätt bra i sammanhanget kan jag tycka. Det var min åsikt redan som mycket ung.

« · 1782478 · »