1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen
« · 2993783 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Joaqino88: Mysigt att den som rattar BP är med i snacket om att vara förstatränare till nästa säsong.
Hua, bara att stålsätta sig.

Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Andersson:JJ räddningsprocent på 0% just nu. 1 skott till så är han på 50% .. fakta info

Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Gathlopp: Ja att spela med Dahlen nu är som att ha boxplay när han är inne tyvärr. Skadar oss enormt att han inte kan spela utan rädsla

Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Zåsse klubban: jag orkar inte med det längre. Tjurig jävla spelare som vägrar göra det rätta valet. Han kan gott åka runt skadad i Schweiz. Kommer antagligen bli tvingad att fixa den där om han ska vara kvar en längre tid. I Timrå är vi glada att han bara deltar. PINSAMT

Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Håkkybåkky: jo men detta jääävla pissboxplay!!!!!!

Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Inte svårt att hata i hockey.

En av de löjligaste utvisningarna på många år...

Dra åt helvete jävla HV71.

Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Zäta75: boxplay = mål

Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Hockeydynamit97: JJ klass

Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Grattis zebrorna

Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Gathlopp: Men hur länge ska vi i forumet gömma han bakom axelskada egentligen? Börjar bli tröttsamt höra, är det ett sånt jävla problem så får han fixa axeln... Snart diskuterat det här i 3 säsonger nu typ

Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
-Sputnik-: Helt felaktig utvisning tyvärr. Ang inne och det blir 0-1. Parodiskt på första skottet

Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Kulltorp: Som väntat ett billigt mål

Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Kulltorp: hahahahahah!
Skulle satsat 1000kr på att HV gör första målet i matchen..

Och återigen, vi möter ett lag där kommentatorn lyfter att HV haft ett svagt PP.

Hörde jag kicka Karlunden?

Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Ett skott ett mål kunde man ge sig fan på alltså.
Bra domarn.

Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Zåsse klubban: Det är slappt över hela banan, och där kom 0-1.
Väntat!

Och varför spela Dahlén om han är skadad??
Idiotiskt, han sänker ju sin lina.
Kör han Max i PP.

Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
0-1 hahaha

Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Nu ringer det

Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Zåsse klubban: Samuelsson känns tyvärr off nu. .

Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Hv har alltså inte haft ett skott på mål?

Äckligt att vi inte får utdelning, ett slumpmål i arslet och psyket kan ta brutalt slut...

Giv oss frid. VINN!

Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Gathlopp: Dahlén är så jävla rädd att bli tacklad så han släpper pucken så fort han får den i anfall. Därför ser det ut som chanspass. Hans rädsla påverkar spelet, ändå får han allt förtroende. En skadad Dahlén är så fruktansvärt menlöst.

Boyce har puckkänsla som en tegelsten f.ö

Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Zåsse klubban: Eriksson har kommit bort nu i en ny kedja tycker jag. Däremot tycker jag att Wedin och Lander passar bra ihop

Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Zäta75: oddset på att HVs första skott på mål lär resultera i 0-1 på tavlan?

Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Kulltorp: Alltså hade jag stått i båset och sett att det är så jävla slarvigt i pp så hade en timeout varit oundviklig att ta.. snacka om pensionärernas riksförbund i båset

Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Kulltorp: HV är sämre än Leksand just nu ja. Vinner vi inte denna när de inte ens har Ang är det pinsamt

Men gäller att göra mål...

Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Nougath: Japp, 0-1 hänger i luften.

Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Gathlopp: fy fan vilka jävla slapptaskar i pp

Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Gathlopp: Kan vi sluta spela chanspuckar hela tiden?

Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Herminator: Finns inget sämre lag än oss att ta oss in i zon i PP...😈

Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Kulltorp: När det ser ut så skottmässigt vet man att det kommer bjudas på ett eller flera billiga mål av JJ.

Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Nougath: vi har iaf legat i botten tidigare och låg i botten föregående säsonger. Inte ens nära flest ramträffar.

Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Nougath: Kom igen och förvalta PP nu då!!

Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Nougath: Alltså HV är så dåliga. Har vi 10-0 i skott redan, och jag tycker vi spelar kasst.

Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Rip Kirby: PP sätt den!

Mer vilja ikväll. 10-0 i skott

Walli ribbskott m.m

Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Zåsse klubban: Samma med Hardegård totalt klappkass just nu

Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Varför kan det aldrig bli ribba in? Finns det nån statistik på vilket lag som har mest ramträffar? Känns som vi lär ligga högt på en sån lista.

Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Walli med självförtroende är skrämmande ibland.. Hoppas han får hålla kvar detta resten av säsongen nu

Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Zäta75: En bild säger mer än 1000 ord brukar man säga... Gällande en spelare
Uppladdat:

500x0-file000000000e5c71f682a759fe23c6636b.png


Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Zäta75: Ser ut som att spelarna är mätta nu när kontraktet i princip är klart.
Slarv och skitspel

Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Skägget försöker soloåka i mittzon, typ stillastående. Hade 25 sek på sig att släppa till Levinsson i fart. Gör det inte, tappar pucken till HV. Vändning. Hahahahaha det är SÅ dåligt.

Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Rip Kirby: Jo. Men syns ännu mer nu när han har axelproblem. Hoppas han hänger några mål ikväll

Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Zäta75: Men just så har väl Jontes spelstil alltid varit?

Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Herminator: Petad ja eller klar för Timrå? 😉

Ogillar starkt att se Dahlen inte åka för fullt och bara peta med klubban istället för att checka aggressivt och smälla på

Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Herminator: Ehh…försvarsspel vakna… nu

Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Zäta75: Ang petad?
Let's empty the tank Boys!
❤️🤍❤️🤍❤️🏒🥅

Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
JonteD: Kom igen Timrå! 💪🏼💪🏼💪🏼

Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
P A: Lilla farbrorn in da House!!!!🤣🇱🇸🇱🇸🇱🇸

Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Sitter i hallen och följer uppvärmningen. Juel är mycket aktiv i de moment när han och Johansson byter plats. Det är inga synliga fel med honom så nu har vi två pigga målvakter igen!💪

Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
vonDöbeln: Ang som 13:e, intressant

Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Nu har studion snackat ner hur jävla dåliga HV har varit så idag lär det inte bli trevligt att vara TIKare..

Sv: Apropå nånting...
neutral: Alla backar kan bättre än senast

« · 2993783 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer