Lilla SM 2012
« Föregående · 1480009 · Nästa » Till forumet
Sv: Lilla SM 2012
Timrå Icon: Mena om det är Modin´s ring, varför skulle han sälja den för? Pengar är nog ingen bristvara hos honom efter alla dessa säsonger i NHL. Verkar ju sjukt skumt.
Sv: Lilla SM 2012
fredriko74: Ja om det är Modins så är det ju nån som skämtar. Med tanke på hans 14 NHL-säsonger och diverse sponsorkontrakt etc så har han nog lirat in närmare 150-200 millar. Ska nog inte behövs sälja cup-ringen för 49k då inte hehe
Sv: Lilla SM 2012
Olle: Tar vi 6 poäng mot dem så är vi stenklar. Kryss ikväll vill vi ha. Vilka som sen tar bonuspinnen är oviktigt.
+ 1
Sv: Lilla SM 2012
Ambroo: Risken att vi torskar mot Rögle x2 och sista matchen mot Leksand ser jag dock fortfarande som plausibel. Vi kanske inte lämnar matcherna med noll poäng i bagaget men det är ju verkligen inga säkra poäng.
Sv: Lilla SM 2012
fredriko74: Njaa det är snarare svensexa för någon på Gugges Livs skulle jag tro....
+ 4
Sv: Lilla SM 2012
Jag tror DIF kommer vinna serien och hoppas därför att dom går rent, förutom mot Timrå naturligtvis.
Sv: Lilla SM 2012
Smokey:En inte så vågad gissning är att det är ett HV-hjon. Den dampigaste av dem jag kan komma på är "Kakelmannen". Jag sätter mina pengar på honom, eller vad tror du Stoff, bra bet eller?
Sv: Lilla SM 2012
Kongo: Dax att komma igång nu då isåfall för vinner serien gör du aldrig på under 20 poäng. Vilket betyder 6st 3 poängare av dom 8 som e kvar. Vilket betyder full pott i allt som e kvar om dom ska losa mot oss.
Sv: Lilla SM 2012
Olle: Tar vi 10-12 poäng på matcherna som är kvar hemma och en 2-3 på bortais så går det.
Sv: Lilla SM 2012
Hahl Bundy: Skör benstomme, glasögon och laktosintolerant....?
Är du säker på att det inte är korgboll du sett i vinter....? :-)
Är du säker på att det inte är korgboll du sett i vinter....? :-)
Sv: Lilla SM 2012
Timrå Icon: Till Hofvet, via Härnta! HB har lovat föris med lite galanta damer som lockelse. Vi bör vara där kvart i fem på lördagmorgon för bäst berusning vid 10.
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: Lilla SM 2012
Ambroo: Haha! Ja men nu ska du ha klart för dig att HB:s syn på galanta damer skiljer sig lite från din och min :-)
Om du inte går igång på inkontinensskydd och löständer vill säga,,,,,
Om du inte går igång på inkontinensskydd och löständer vill säga,,,,,
Sv: Lilla SM 2012
Hahl Bundy: Jag har ju sett henne live...det finns ju en anledning att hon slutar...pension *host*
Sv: Lilla SM 2012
Å fy fan vilken sekvens, det där är hockey!
Stolpen, öppet mål, spelvändning och 0-1.
Redigerad kommentar
Sv: Lilla SM 2012
Snacka om snöpligt mål för Djurgården. Först grym press i två minuter, stolpskott och miss av öppet mål och sen kontring och friläge med 0-1 på det.
Sv: Lilla SM 2012
Timrå Icon: Kan iofs förstå honom. Håll gärna tyst om det här; Det närmaste han varit ett honkön var i torsdags när han pressade underlivet mot Malou i tv-rutan.
Sv: Lilla SM 2012
Timrå Icon: Torsk för DIF ikväll och de kommer vara skärrade fortsättningsvis vilket bör gynna TIK på lördag.
+ 1
Sv: Lilla SM 2012
Hah, Örebrospelare på Viasat nyss "Vi ska åka upp till timrå och visa vart skåpet ska stå, ja vi kommer garanterat köra över dom fullständigt"
+ 5
Sv: Lilla SM 2012
Olle: Köpte en Kolan-meny, 1 påse grillchips, 1 påse sourcream&onion och en RC Cola.
Kom tillbaka efter 5 minuter och beställde 4 toast.
Kom tillbaka efter 5 minuter och beställde 4 toast.
+ 14
Sv: Lilla SM 2012
ÖstrandsNisse: Conny är en levande legend! Arbogas svar på George Best. Problem uppstår om man lägger för mycket energi på att försvara en ledningen mot ett lag där Conny spelar...
Lite som att spara eller begränsa tillgången på sprit för en alkoholist genom att bara dra åt skuvkorken hårt.
Lite som att spara eller begränsa tillgången på sprit för en alkoholist genom att bara dra åt skuvkorken hårt.
+ 3
Sv: Lilla SM 2012
Smokey:
Arboga?
För övrigt så är det ju lite roligt att Övik har fått fram en sådan mästerdrinkare, modoliderna som brukar göra sig lustig över Timråbornas alkoholvanor.
+ 9
Sv: Lilla SM 2012
Simmalugnt: En?!? De levererar ju fler sådana än NHL-exporter nu för tiden :-)
+ 5
Sv: Lilla SM 2012
Simmalugnt: Jorå, Conny berikade den hålan med ett gäng sköna hockeyskrönor...
Bortamatch med översvämning och grannen under slår stort larm! (Skaru koka, använd bra klamrar)
Heminspelade filmer i spelarbussen. (TV 1000 är för de pryda)
Bortamatch med översvämning och grannen under slår stort larm! (Skaru koka, använd bra klamrar)
Heminspelade filmer i spelarbussen. (TV 1000 är för de pryda)
« Föregående · 1480009 · Nästa »