1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24


Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
ÄlskarTIK:

aj hoppas han kryar på sig och kommer tebax snart

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
Smakstart för Lill-Kenta...2-0 redan mot Frölunda

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
klimtakjaaka: Ja verkligen. Kan bli så att målvakterna återigen blir Frölundas akilleshäl. Men det är tidigt ännu.

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
Rooster23: Kommer de att plinga målen i svt.....?

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
Herregud. Utvisning emot direkt.

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
klimtakjaaka: 2-2 ganska snabbt också :O

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
Skönt. LHC i båset nu. Någon annan här nu?

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
Rooster23: Någon annan vart?

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
Jensen 12: Det var svar nog....*L*

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
Rooster23: Haha :) Ligger i soffan med latop och lyssnar på LHC - TIK samtidigt som jag håller ett öga på TV:n där HV71 - Frölunda visas ;) Här är det hockey för hela slanten!

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
Nu åkte Regin ut igen..

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
ÄlskarTIK: 2 gånger på mycket kort tid, kanske lite övertänd?

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
ÄlskarTIK: Ja men vad skulle han göra... Skönt vi höll tätt i BP i alla fall.

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
härligt backe

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
Rooster23: Jo, det är ju skönt att börja bra i BP.

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
Jensen_12: Mål alltså!!!!! Svårt att tolka webradiokommentatorerna...

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
1-0 direkt, pyrre!

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
yyyyyyyyyyyyyyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesssssssssssssssssssssssss

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
Rooster23: Pyörälä! Från Pääjärvi!

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
Rooster23: Fan va härligt!

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
Jensen_12:

RocknRolf2: Första målet görs av Pyörälä (ass. Päjäärvi)
Jensen_12 @ Alingsås/Timrå Nästa Idag kl. 18:08

Att jag inte skrev hahl på assist också ;P

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
Powerplay nu igen, hoppas det smäller igen!

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
Jensen_12: Kom igen nu! Peta in tvåan nu i PP!

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
Rooster23: Fick se målet på TV nu. Snyggt ! Kul också att se en så klassisk målskytt som Pyörälä i TIK-tröjan.

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
Rooster23: Kan nån sätta ut en länk till webradio så man kan lyssna på macthen hittar ej sidan

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
Barbarossa: www.sr.se/hockey, sen hittar du matcherna till höger.



Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
Rooster23: Fan jag hann inte se målet, var helt inne i webradiomatchen :P Men hörde att det skulle vara en kanonpass från Mange till Pyrret!

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
Rooster23: Du som lyssnar på radion som jag, upplever du vissa småhack ibland? eller är det min dator/uppkoppling det är fel på?

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
Jensen_12: Stana hann inte heller se....*L*

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
Jensen_12: för mig så blir det inte så.. jag hör hela tiden :)

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
fan va bra mange och pyrre ser ut

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
ÄlskarTIK: Okej, är nog min dator de e fel på. Det "laggar" lite ibland, riktigt irriterande!

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
Skaplig första period, bra spel av Backlund. Imponerande spel av Pääjärvi. Hur bra är killen egentligen?

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
Rooster23: Nja. min radio hackar inte... Men det är olika. Förra säsongen hackade min radio då och då.

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
Jensen_12: Du och jag delade på att tippa rätt. I vilket fall hade vi båda rätt assist ;-)

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
RocknRolf2: Bra fråga. Jonte får börja på bänken i fortsättningen...*L*

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
Dream Team: Haha, Han gjorde ju en hel del assist under försäsongen, så det var ju inte otippat att det är just han ;)

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
Rooster23: ja det är nog fan på gränsen kanske blir petad till 2 andra eller 3 kedjan hehe

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
Är det någon som vet hur många som ska på Frölunda - Timrå den 18 Oktober i GBG?

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
4-2 till VF i Jönköping nu...

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
Jensen_12: Stefan Liv verkar inte helt tät....Även om det var en klar frölundautvisning som föregick målet.

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
Rooster23: Liv har alltid varit ett såll. hehe

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
Rooster23: Jag tror faktiskt att han är påväg neråt, han har haft sin topp iallafall. Jag håller på HV i denna match då jag kan jävlas lite med polarna i skolan imorgon om HV vinner ;)

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
Men, jäkla webbradio! Sänder bara i WMP?? Miffon! Vad är bra med det?

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
SaraS: Sänder även i realplayer!

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
Jensen_12: GÖR de? PÅ min dator står det att det bara sänds i WMP... Håhå jaja, men då finns det ju hopp!

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
SaraS: Hoppas det gör 0-2 snart. Enligt webradion så dominerar ju Timrå.

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
Rooster23: JAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

« · 911580 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer