"Timrå har inlett serien på ett strålande sätt med vinster mot Modo (3-0) och Malmö (2-1 efter sudden), så självförtroendet är det definitivt inget fel på hos ångermanlänningarna."
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
"Timrå har inlett serien på ett strålande sätt med vinster mot Modo (3-0) och Malmö (2-1 efter sudden), så självförtroendet är det definitivt inget fel på hos ångermanlänningarna."
Allt enligt SvenskaFans uppsnack...