"Timrå har inlett serien på ett strålande sätt med vinster mot Modo (3-0) och Malmö (2-1 efter sudden), så självförtroendet är det definitivt inget fel på hos ångermanlänningarna."
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
"Timrå har inlett serien på ett strålande sätt med vinster mot Modo (3-0) och Malmö (2-1 efter sudden), så självförtroendet är det definitivt inget fel på hos ångermanlänningarna."
Allt enligt SvenskaFans uppsnack...