1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25


Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25

Det blev himla tyst i hallen nu. Gick de hem eller? Sätt trean nu. De har långt hem till stugorna.


Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Johan J: powwer play

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
matte1: nytt PP. sätt 3:an

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Ambroo: Eller gör ett mål till!!

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Johan J: yep, han har gjort sin debut i Elitserien med TIK (i Malmö huserade han enbart i juniorlagen (iaf finns inga matcher registrerade med A-laget)).

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
byt

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
dr-nix: Av det jag såg av honom i SCA-cupen tror jag på karln. Han går på mål. Ingen Hagos som alltid trycktes ut i sarjen.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
håll i nu perioden ut nu

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Johan J: På tal om Hagos.. saxat ur ST:

"Den förre Timråcentern Yared Hagos har blivit nerskickad till AHL- laget Iowa Stars från Dallas.
Precis som i fjol, då han på 57 matcher gjorde 22 poäng (7+15) i farmarligan."

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Ambroo: Inte ett skott...hmm låt det inte bli en vana i PP...=)

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Ambroo:
Å GIF leder oxå,,vilken skräll ;-)

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Lemmy: Var väl kanske inte så oväntat. Man slappnade garanterat av efter 2-1 målet...

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Dream Team: Har aldrig förstått vad Hagos skulle över och göra.
Fattar väl alla att han kommer få harva i farmaligorna hela tiden.
Han skulle ha stannat i Timrå eller nått annat Elitserielag och bli en bättre spelare och tjäna mer pengar.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
TIKbiff: Min sexling ser lovande ut i dagsläget och om bara HV kan vända mot Mora så sitter den!

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Röda Tallen: Fattar väl vem som helst att Hagos vill köra Oldsmobile.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Ambroo: Mora vinner. Då går min dubbel med Timrå in.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Johan J: Nja, känns inte som att jag vill gå miste om 6400 för din skull...

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Ambroo: Jo kanske det. Nu hoppas man på en lika bra tredjeperiod som mot Modo va?

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Lemmy: Och som mot MIF. Man verkar vass i slutet så detta lovar gott:-)

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Ambroo: Japp nu börjar vi öva här hemma...ÅH  TIMRÅÅÅÅÅ!!! ÅH TIMRÅÅÅÅ!!  ;)

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Ambroo:
Ja andra perioden brukar ju inte vara våran starkaste, nu kör vi..ja efter vi pausat klart då.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Borde rimligen gå vägen detta. Inte minst när man kollar på Luleås centerlinje: Harju, Isaksson, Burström, Lindqvist. Respect?

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
J20 leder för övrigt mot Skellefteå med 4-1 efter två perioder.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Vikken skillnad mot ifjol, då satt man med konstant panikångest från 19.00 varenda jädra match...

Känns inte speciellt oroligt i år. Inte när man för bortamatcher på det här sättet. Även om någon lite svacka skulle infinna sig känner jag mig lugn.

FORZA nu hller vi i det här!

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Ambroo: Du kan få ett säsongskort emellan. Farsgubben har fått två.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
HV kvitterat - BRA!

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Giffarna har 2-0, efter 71 min.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Är det L-G Pettersson som är bisittare där uppe?

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Johan J: Vi får ta det senare... Just nu håller domaren på och härjar igen.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Kapten Lindow: jag tror det.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Johan J: Men k*k!!!

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Kapten Lindow: va faaaaaa**** 5-3 igen....domar j****veeeeeeeel

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Usch...Inte igen...

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Ambroo: URK...trött man blir.....

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Kapten Lindow: Det låter inte som han, tycker jag.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Ambroo: Winnerborg borde klädas i tjära och fjädrar.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25

Håll undan nu.

Lär ju bli mål...


Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Lemmy: Tydligen ruggigt hårt dömd utvisning dessutom...

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Lemmy: Ska inte reportrarna på webb radion vara neutrala ???

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
ähhh. nu får han ge sig....
verkar inte spegla händelserna med snart två minuter 5-3

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Springsteen: Tycker de sköter det ganska bra, tyckte ju det var en tveksam utvisning. Mer lär man inte få..;)

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Ambroo: Ja nu måste han ju döma ut Lulespelare också....

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
lincoln: Winnerborg har, är och kommer alltid att vara kass...

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Springsteen: De är lokala förmågor, de här är riktigt bra och objektiva....

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
håll i!!!!

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Kapten Lindow:
Det är LG Niemi som är bisittare.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Lemmy: Han håller ju på att pinka på sig så fort luleå kommer in
i Timrås son !

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Ambroo: Omg, tur han tog en Luling där då..=)

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Springsteen: Jo men de är bättre än många jag hört, helt ok tycker jag. Faktiskt en av de bättre bortareportrar jag hört.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Det roligaste jag hört ikväll från kommentatorerna på webbradion är att dom tycker att alla fyra kedjorna var bra.. det är inte som i Luleå där man har två vassa kedjor och två "köttar" kedjor, nej man har fyra kedjor som kan producera (även om alla inte håller samma klass som första-linen)

PP för TIK btw.

« · 754665 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer