1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Luleå - Timrå IK 2007-02-19


Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
johannn: Men Jonte har nyss varit sjuk.. han kanske inte är helt bra än

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
Vem e skadad av backarna??? De går tydligen bara på 4 nu?

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
Varför spelade Timrå med två backpar i slutet på andra? Vad har jag missat?

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
lungan: Strålman kanske har fått kliva av?

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
ÄlskarTIK: I såfall har han nyss varit sjuk hela säsongen.

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
Röda Tallen: Inte en utvisning till!!!

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
Fan, inte nu igen! Hallin utvisas...

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
Å utv igen FAAAN

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
Röda Tallen: Precis, iallafall efter att våra kära finnar gått och skadat sig.

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
Röda Tallen: lät ju som en mogen utvisning att ta

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
Röda Tallen: Jo de förstås.. ;)

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
johannn: Backlund är kung han!!!

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
ÄlskarTIK: shit ¨vad det här är läskigt:\

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
Röda Tallen: Känns lite dubbelt att jaga fjärdeplatsen. Slåss för att få möta det hetaste av lagen plats 5-8 istället för (om vi ligger kvar på 5:e plats) möta det kallaste av Modo och Brynäs. Föredrar nästan ett segt Modo/Brynäs framför ett hett Luleå/SAIK/Frölöunda etc.

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
Nån som vet vad som hände med Modig?

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
Ambroo: 42:41 TIM Skott Anton Strålman

Inte Strålman.

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
Typiskt att min webbradio lägger av just nu!

Hur är det för er andra?

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
Röda Tallen: samma.... skit

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
Röda Tallen: Rockar fett!

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
Röda Tallen: näää min kör...

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
Jag fick öppna om webradion från radiosportens hemsida.

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
actionleif: Tur i oturen...

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
Röda Tallen: Min funkar..

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
Ann: min jobbar på

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
Rooster23: Gjorde det med nu...Funkar bra just nu.

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
Webbradion är konstant igång och uppdateringen på hockeyligan.se är tillbaka...

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
ÄlskarTIK: TIK är organiserat och yrt, känns som en gammal mazda just nu.

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
Detta gillar jag inte. Dags att kliva upp lite nu och inte bara slå ifrån sig pucken.

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
Ambroo: Det är väl bra att det är organiserat :)

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
epa: Oorganiserat ska det givetvis vara... 9 min spelade och vi spelar på resultatet. Luleå kör i stort sett på två formationer medans vi rullar på allt och alla... Våga bänka Laine!

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
Känns som mindre Luleå press än befarat ändå.
Blir väl värre sista 10.

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
epa: Vindrutetorkar hockey?

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
Var vi nyss tre backar inne?
Niskanen passade till Strålman, som passade till Lindström.

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
Röda Tallen: Snart tar Winnerborg ut en TIK:are ska du se... Ryktet säger att han ÄR sängvätare.

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
actionleif: Tyckte att ja oxå hörde att dom sa så..

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
Måste upp i anfallszon nu....

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
ÄlskarTIK: Lyssnar du på samma kanal som mig?

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
JAAA!!!

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
JAAA! 3-1 Robban!!!

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
Rooster23: Guuuud så underbart!!!!

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
Rooster23: JJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAA

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
actionleif: FAN VAD FINT!!!

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
Ambroo: Våga älska Robban!!!!!!!!!!!!

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
DJ Hemp: Härligt Hallin

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
JA!!!!!!!!!!!!!!

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
Tack för det!

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
De va viktigt!

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
actionleif: Wonderful! 1-3, Hallin! Var det matchen?

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
lincoln: ...och Hahlin med ;=)

« · 836827 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer