1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Malmö - Timrå IK 2007-01-04


Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Dream Team: Precis. Men ett fall framåt får man i alla fall säga att det var

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Gladh: Mycket skönt!!! Nu kan man sova gott inatt, och jobba på små moln imorron.

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Backlund blev matchens lirare

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
LingaN: Skönaste segern i år utan tvekan :-) Skämt å sido så är det väl skönaste segern för säsongen. Nu lägger vi största fokus på slutspelsplats. Tycker dock att vi ska hålla ett vakande öga på kvalaseriestrecket till ytterligare 5-6 poäng är bärgade.

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Härligt Backe! Viktigt att få spika igen trots att spelet inte sitter på lång väg som det ska.

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Gladh: YES!!! Jippi!!! :D

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
ÄNTLIGEN TRENDEN ÄR BRUTEN 3 POÄNG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
wap.hockeysnack.com
JAA

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
LingaN:
Första, men ej sista för i år...

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
ChriZt3r:
Hoppas verkligen på det, behöver han sannerligen....

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
RocknRolf2: Passa på att njut av denna 3-poängare först. :)

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Abron: Jo frågan nu är ju om backlund får hålla nollan

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
ChriZt3r:
Då måste det gå vägen...

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Synnerligen välbehövlig 3-poängare. Men det krävs mer för att visa att vi är ett slutspelslag (igen). Upp till bevis mot Modo!

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Gladh: Ja, det vore riktigt skoj och säkert bra för hans självförtroende.Hoppas hela Timrå lyfter och gör en kanonmatch på Lördag!

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Abron: 3 minuter kvar

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
ChriZt3r:
Frågar mig själv dj,, pucko. Hur myket left now ?

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
wap.hockeysnack.com
Jo

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Hoppas backlund får hålla nollan idag

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Abron:
Å nu då ???

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
ChriZt3r:
Okki

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Abron: 8 min

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
ChriZt3r:
Kan väll inte vara mycket kvar ?

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
spöa skåne jävlarna sundh

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
ChriZt3r: påhlsson och Björk i Malmö och Sund och svedberg i timrå matchstraff + 2 min björk så 5 mot 4 timrå

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
TD: Stor slagsmål nu

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
El Maco: Backlund tog ett skär ut så whalberg kör in i han. Lärking tar ut wahlberg på 2 min. då får han bryt och börjar slå i sarg och is med klubban. får 10 min tror jag men fortsätter då får han matchstraff.

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
El Maco: Han gjorde en Jan-Axel Alavaara. Capice?

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
ChriZt3r: Upplys en som inte ser matchen - vad hände med Wahlberg?

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
JAAA!!! ÄLSKA TIMRÅ!! KUNG! VIKTIGT!

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
RTS: jo det lär väl komma snart

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Gladh: Har ju inget sett men kan det vara lite spel a'la gamle Lkpng målvakten från Backes sida?

Hur som haver så kan väl kvalserien avskrivas om kvällens resultat står sig.
J--.- skönt..

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Fy fan va bra :D

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
RTS: Undra hur länge det dröjer tills nästa kompensations utv

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
73Sjöbba:
Men nu är piken i va??
Hemska kommentatorer.. Åsså vart det fart på publiken!!!

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Håll i dett nu grabbar.

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
peter regin

0-3

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
73Sjöbba: Älska Lärking

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Gladh: Ja, har verkar kunna filma oxå. 3-0 REGIN

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
TD: Yes Regin 0-3

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
yes kanon backlund är så jävla grym

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Gladh: Perfekt. Wahlberg får sykbryt. 5 mot 3

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Spel fem mot tre då. Kämpa Timrå!

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
TIKEUNDERBART: japp det är kanon
nu går vi ut å lägger i en växel till

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Repeter: Ja, men i övrigt sere det ganska jämt ut ?
18-18 i skott. Kan det bli jämnare ?

Ishockey, Elitserien
Malmö - Timrå 0 - 2
(0-0,0-2,X-X)
Första (slut)
Andra (slut) 0-1 (5.50) Mikko Laine
(Lindström/Regin), 0-2 (14.23) Johan
Ryno (Svensson/Warg)

Skott: 18-18 (8-8,10-10,
Utv, Mif: 5x2 Tik: 4x2
Domare: Christer Lärking

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
wap.hockeysnack.com
Och äntligen lite tur...

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Klart det blir 3 poäng.
Backlund är grym !

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Nu har man sett två perioder, spelat har lite att önska, men lite flyt med mål har vi ju haft. Dock saknar jag fortfarande farten och fantasin i offensiven och bättre avlastning till backaran i försvarszonen.

Det positiva är att "nyllet" ser helt ok ut, nästan samma frenesi som i början av säsongen och sist men inte minst Backe verkar vara tillbaka i gammal god form.....AMEN!

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Bra period av Timrå. Grötigt som fan i mittzon, men när Timrå vinner så många närkamper som man gör så är dumpa/jaga en utmärkt taktik.
Ryno skön. Taskig split-vision, men handleder har han pöjken.
Backlund ser stabil ut, liksom försvaret i helhet.

Nu käkar vi taggtråd i pausen och håller tätt.

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Dream Team: Tänk om matchfan kunde vara slut nu då.
Kämpa till döds Timrå.
Med tanke på de andra resultaten ikväll så skulle KS spöket fara ett steg längre bort.

« · 809725 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer