Andyo: Du såg rätt :) Om du läser Jimmys krönika så ser du. Vi hade gjort en flagga som det stod "Vi älskar Timrå" på. Vi lurade in oss på sittplats genom att säga att det var för modo, var löjligt enkelt, men nästa match kanske de har riktig säkerhet :)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Vi hade gjort en flagga som det stod "Vi älskar Timrå" på. Vi lurade in oss på sittplats genom att säga att det var för modo, var löjligt enkelt, men nästa match kanske de har riktig säkerhet :)