1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Modo - Timrå IK 2011-02-03


Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Bergius: mm.. 3-3 är väl ganska rättvist ändå sett till hur spelet sett ut

Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Inte oväntat.


Sparka Perra!
Sparka Perra!
Sparka Perra!

Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Sparka Hallin åt helvete, jävla apskaft som tar den där utvisningen.

Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Kattgubben: Där står Perra med händerna i byxfickorna.

Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Kattgubben: Man kan inte spela som könsorgan i alla andraperioder och förvänta sig att undvika kval. Bedrövligt perra.

Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Kattgubben: Såja där kom kvitteringen. Håll detta perioden ut nu bara.

Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Kattgubben: Skröder!!! Rättvisa!

Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
helvete.... där hade man ingen brådska med att blåsa, som man ser ibland

Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
73Sjöbba: Lionel Ritchie....tycker han ska tänka på sin karriär som sångare faktiskt.

Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Kattgubben: Men då var det saftpaus. :)

Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Nu är det dags att skärpa till sig. Rejält för fan! Åk in i situationerna, stå upp! Rensa!

Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Raggaren Putte: Tamefan det sämsta jag sett! Hade lika gärna kunnat skrivas upp 3-3 och sätta det på mogges konto. Skrämmande!

Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Raggaren Putte: Tre klubbor ska det vara så klart, varav två Timråklubbor.

Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
73Sjöbba: Näe, han avvaktar nog på powerbreak

Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Kattgubben: Tror ni att Perra ens tänker på en timeout?

Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Helt otroligt att domaren låter Susse stå och hålla i två klubbor innan Bartecko skjuter. Två solklara holdings samtidigt.

Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Nu spelar vi fullständigt uselt. Det är NU du ska agera Perra! NU! NUNUNUNU

Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Fan vad de leker med oss ibland.. vi ser ju helt tafatta ut i egen zon

Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Timrå Icon: Men för helvete det MÅSTE ju komma en modoutvisning i läget som föranleder det där ribbskottet. Var fan är domarkåren på väg?!

Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Timrå Icon: Perfekt lösning :D

Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Olle: Men kan inte Kolan köra över Nagy så slipper vi båda?

Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Bragd-Birger: Han har iaf sinnesnärvaro att spela Halonen mot dessa herrar. Men jag håller med.

Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Olle: Kan inte Perrs informera grabbarna om att det är klokt att verkligen få ner puckarna på djupet när man spelar mot Nagy-kedjan? Fan vad man duttat och tappat livsfarliga puckar mot den kedjan. Det smäller när som helst där!

Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Och Murley gör en "Björn Svensson" och vänder över till backhand vid friläge. Uselt pass får väl ursäkta det lite.

Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Timrå Icon: ja han spelade ju tjock Kolan faan timrås sämste back genom tiderna

Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
hmm.. synd där, Murley

Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Olle: Jaja Dahlberg har ju problem med varenda puck

Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Timrå Icon: Bara en halv period kvar att överleva nu, sen kanske vi kan få se lite hockey igen.

Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Olle: Bedrövligt pp också

Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
och sugrören kör fortfarande på "timrå tattare". Man får vara rätt nöjd över att inte dela favoritlag med patrask som dessa.

Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Olle: Det är säkert Modo supportrar från Norge..

Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Bergius: 5:an i MoDo står och slår klubban i nacken på Murley fyra gånger

Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Bedrövlig utvisning vi får med oss men mogge borde väl förstå att gratisutvisningar inte är något som kan rädda våra andraperioder.

Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Bragd-Birger: PP o den första man ser är 33.

Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Timrå Icon: PP igen! Sätt den då så fixar vi det här!!

Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
John K: Frölunda 2-1 också. Nu rasar allt.

Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Hur fan bär sig Perra åt? Laget kommer ut med en tiondel av den energi man uppvisade i första:(

Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Bragd-Birger: Jaha, då är TIK inne i andraperiodsliret igen.

Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Olle: Men nu åker Svartvadet ut hehe

Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Smokey: Porrfilmsliknelsen var från en kompis...
Fan! Där satt den. Tack Jokela, som för 10:e gången redan den här matchen lyckas stressa bort pucken i egen zon med kaos som följd.

Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Loomis: Kolan behöver nog bli skadad för att han inte ska få spela, tyvärr

Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Vi vinner inte idag trots 3-0-överläge...

Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
haha weeeeeeee underbara andraperioder!

Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Ganska onödig fasthållning.. dom kom ju till en målchans i vilket fall

Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Men när i helvete ska Perra bänka Kolan han är en säkerhetsrisk i varje byte han är inne

Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Olle: Ett desperat rop på genbanksförstärkning åt alla håll?

Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Modoklacken står och vevar en norgeflagga och stärker därmed teorin om att någon utbredd fosterlandskänsla inte finns i övikstrakterna. Vi vet ju sedan förut att man inte gillar att ställa upp för Sverige i Tre Kronor.

Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Bragd-Birger: Ann Petrén är klockren:) Men jag har inte samma erfarenhet av "porrveterinärer" och "ridskolor". Vi tittade på typ Josephine Mutzenbacher när det var porrfilmstajm;)

Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Kattgubben: AIK har reducerat. ajaj

Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Kattgubben: Ärligt talat så tror jag som Aarto "böt" Blomsten att Pikkarainen helt enkelt var starkare i den situationen men utvisningen är lika felaktig för det.

« · 1344916 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer