1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Mora IK - Timrå IK 2004-10-04


Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
ioanursut: VI HAR CHANSEN

Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Zäääääta!

Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
3-2 av Z:a. Kämpa in i det sista nu TIK!

Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
tjobba: Nu blir det SM guld!

Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
mattis69: vad tror du om förstakedjan Willysson Andersson oskarsson kan vara lite tyngd det;)

Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
3-2 !

Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
mattis69: Det är väl typ 45 omgångar kvar av grundserien.
Man skall inte vara som bäst i Oktober så jag är inte orolig.
TIK har bara inte hittat formen ännu. Detta löser sig bara de fortsätter att jobba !

Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Dream Team: inget ont om mora, jag är mäkta imponerad av dom..!! men det är det att dom är nykomlingar,vi bjuder på första 3poängarn till dom., + att vi inte få en enda pinne med oss, de är otroligt jobbigt!Grr!!

Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
willysson: hehe exakt...

Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
epa: Man kan ju bara hoppas att det är sista.

Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
mattis69: mike66? Kvalserien, igen.

Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
mattis69: Fy faan vad pinsamt..

Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
mattis69: tror fan vi får damma av gamla byggtrean och fixa skridskor.....

Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
e så kul att alla har underskattat mora men d e som vanligt serieledning får vänta för er del ha d bra
Forza mora

Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
tjobba: Kunde man väl ge sej faan på att det skulle vara timrå som förlorade första gången mot mora!

Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Bara att gratulera Mora. Själv ska jag leta upp lite tröstesprit.

Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
tjobba: Mora är bra, där har du förklaringen. I kombination med ett lika oengagerat Timrå som i lördags blir det nog pannkaka det.

Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
willysson: För helvete byt ut laget..... måste ringa nubben imorrn och be honnom åka och kolla om han kan hitta några nya lirare i kovland eller gällsta eller varför inte nolby vets....

Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Och Vips så tappade webradion alla lyssnare..

Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
willysson: Nu måste det bli prygel och medeltid efter matchen fan pinsamt att förlora mot elitseriens samhallssatsning.

Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Dream Team: vi förlorar mot nykomlingarna,Moras första seger i ES mot Timrå, lite jobbig känns det, + att vi bommar alla poäng :S fan,,ja som trodde vi skulle va i sereledningen ikväll

Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
tjobba: Ynkligt TIMRÅ IK, Faan visa lite jävla anamma förhelvete!

Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Målet bortdömt?!

Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
piss

Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
VAD FAAN HÅLLER DOM PÅ MED DÄR NERE!!!!!!!!

Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Knappen:FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITTA

Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Vad nu? Mitt tips går kanske in, men hur f a n kan detta hända??

Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
willysson: LIGGGG MÄ MÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Men nog är det väl själva SATAN!! JÄVLAR!!

Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Nu är vi besegrade. Bara att gratulera Mora till tre pinnar.

Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
SATAN! NU STÄNGER JAG AV!

Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
willysson: 3-1 till Mora

Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
FAN!!!

Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Helvete 3-1

Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Ser illa ut! DJUP SUCK!

Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
tjobba: Vilka analytiker på webradion!!!! fan det är ju sämre än geten och grunka på domustrappan det......

Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Ser illa ut! DJUP SUCK!

Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Herregud TIK, gör ett mål lite fort nu då!

Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
willysson: icing i 5-3 :S


Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
willysson: icing i 5-3 :S

Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
N E J nu dog min radio.. =/

Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
oraklet: kan jag inte tänka mig...

Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
lincoln: De får antagligen så många mail om sin partiskhet !

Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Kerstin_k: NU SKA DEN IN! 5-3 2 mora utvisningar! KÄMPA!

Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
YES! 5 mot 3 nu !!!!!!

Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
ioanursut:kom igen nu

Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
5 mot 3

Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Nu erkände kommentatorerna i Hockelive till och med själva att de nog är partiska...

Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
tjobba: Snackar vi huvudroll, då ska dolmen i;)

Fan vad duktiga Humle och Dumle är på att kommentera matchen...

« · 428581 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer