Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
« Föregående · 428221 Till forumet
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Dream Team: du menar Timrå - Mora.. 22.15 sporten ?
För övrigt så finns ju hockeykväll :)
För övrigt så finns ju hockeykväll :)
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
tjobba: Nej, matchbilder från Timrå - MoDo skulle enligt TV4 komma ikväll. Sen hur dagvilla TV4 är, och vad man egentligen kommer att ha anledning att visa ikväll, det förtäljdes aldrig.. ;)
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Dream Team: Titta in på TV4 Mitts hemsida så kanske den kommer där så småningom.
Länkar:
http://www.tv4.se/mitt
http://www.tv4.se/mitt
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Verkar som att ankorna kommer in på isen nu. Om det nu är deras intro.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Pucken är släppt, Mora vinner första tekning. Offside efter 9 sek.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Dream Team: Ren skit är det. Påtända tyskar som leker med en dator. ; )
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Dream Team: ¨Timrå - Modo, ooh nån match vi inte vet om eller? ;)
whatever, nu äre Mora som ska besegras!
0-3 tipset
whatever, nu äre Mora som ska besegras!
0-3 tipset
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Kikar lite på de andra matcherna oxå, Henriksson är på besök "hemma" i Lule, han höll tätt i .......15 sek. Värre än Danielsson, han höll tätt i 23 sek iallafall.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
jalla_:
Ja! Nu verkar Z kedjan ha lossnat oxå!
Men Hallin har varit vass!
Ja! Nu verkar Z kedjan ha lossnat oxå!
Men Hallin har varit vass!
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Janken:
Som nostalgiinfo kan nämnas att det är inte länge sedan Timrå fick stryk av Mora i ett playoff till kvalserien.
Som nostalgiinfo kan nämnas att det är inte länge sedan Timrå fick stryk av Mora i ett playoff till kvalserien.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Janken: Timrå bäst i början och nu i slutet. Kiprusoff fick bli uppvärmd i mitten av perioden. Överlag jämnt, dock. Skotten 11-6 till Timrå.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Per HApps: Fick inte Timrå stryk med 14-1 eller nåt sånt
i play-off för tio femton år sen!
i play-off för tio femton år sen!
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Bo Bly: Våren 1985
Timrå - Mora 5-6 (1-1,0-2,4-2,0-1)
Mora - Timrå 14-0 (7-0,4-0,3-0)
Timrå - Mora 5-6 (1-1,0-2,4-2,0-1)
Mora - Timrå 14-0 (7-0,4-0,3-0)
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Robban: Bara för att jag drev med dej betyder inte det att jag driver med de andra..
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Enligt radiokommentatorn så har det varit väldigt mycket Timrå i första perren. Mora har strökontrat. Skotten 11-6 till Timrå tyckte han inte visade macthen utan Timrå var ganska överlägset.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
kulltorp: Synd bara att det återigen är för mycket strul i PP och i egen zon. Känns om det ska spelas lite för snyggt än vad som behövs.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
dr-nix: Vad tyst det var när målet kom, timrå klacken lever ju om som f-n annars.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Rox: Verkar som det var oklarheter. Kanske därför de var tysta då.
« Föregående · 428221
Det var precis en intervju med Kent Manderville på de lokala nyheterna på TV4, men klantig som man är så missade jag godbiten.. attans! Jaja, det lär väl gå att hitta den nånstans sen.
För övrigt skulle TV4 återkomma med matchbilder från mötet Timrå MoDo ikväll.... HEJA!