1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1000040

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Tycho: Bedrövligt om Backe bjuder på tre mål!!! Nu har jag inte sett matchen, men va i helvete håller han på med, är ju kanon att börja slutspelet med att försvaret inte vet vad han tar eller vad han släpper in.

Tycker det är för dåligt av Timrå att förlora mot ett lag som Luleå inför slutspelt, det är sådana här matcher man ska visa att man är på g, vad är det som säger att dom ska spela bättre på tisdag?? Man skulle helt enkelt kört över Luleå för att sätta sig i respekt mot den ev motståndaren. Konstig inställning tycker jag.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...