Tycho: Bedrövligt om Backe bjuder på tre mål!!! Nu har jag inte sett matchen, men va i helvete håller han på med, är ju kanon att börja slutspelet med att försvaret inte vet vad han tar eller vad han släpper in.
Tycker det är för dåligt av Timrå att förlora mot ett lag som Luleå inför slutspelt, det är sådana här matcher man ska visa att man är på g, vad är det som säger att dom ska spela bättre på tisdag?? Man skulle helt enkelt kört över Luleå för att sätta sig i respekt mot den ev motståndaren. Konstig inställning tycker jag.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Tycker det är för dåligt av Timrå att förlora mot ett lag som Luleå inför slutspelt, det är sådana här matcher man ska visa att man är på g, vad är det som säger att dom ska spela bättre på tisdag?? Man skulle helt enkelt kört över Luleå för att sätta sig i respekt mot den ev motståndaren. Konstig inställning tycker jag.