1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581127 inlägg · 6216 ämnen

Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08

1000301 · » Till forumet


Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
73Sjöbba: Okej synd för dom är riktigt bra.
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Jacksson 71: Problemet är att dom får bara vara på 100mb styck och Kerstin_K filmer är lite för stora. Jag fick hjälp att krympa dom ifjol så då gick det bra. Nu har jag inte lyckats krympa dom så att dom går att ladda upp.
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Dom är filmerna på youtube om Timrå IK i fjol med typ fem delar eller något det har vell gjorts några såna i år igen kan man inte lägga ut dom på youtube??
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Knutte:
Ser mycket heldre att det där jävla annama kommer i slutspelet i stället för i en för timrås del helt betydelselös match i sist omgång. med tanke på risken för ytterligare skador och timrås gällande tabellplacering så är jag inte alls förvånad om inte timrå gick för 100% i kväll.
Personligen ser jag nog myckt heldre att Luleå är kvar i Es än Mora i om jag fick välja.. Tror ändå att vi har minst ett dalalag i elitserien nästa säsong.
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
någon som vet hur det gick med bagarn?
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
sen finns det dom som ser något negativt i allt,tänk att inte kunna glädjas åt att vi är i slutspel där verkligen allt kan hända utan bara hitta nåt skit att kommentera för satan det är ju bra att finnarna är tillbaka ,86orna på uppåt vad spelar en betydelselös match mot luleå för roll
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Riktigt bedrövligt att man inte kunde vinna över Luleå!!!!! Fan Luleå hade Pamers varning innan och under match. Jag frågar mig själv var Timrås inställning tagit vägen. Även om man nu tabellmässigt inte hade något att spela för så borde man gå in i en sån här match med slutspelsjävlaranama.

Sen att det finns s.k. Timrå fans som stolt bassunerar ut att han minsann uppmanat hela Norrbotten till strid bara för att Mora inte erbjuder bra pubbar och trevlig underhållning gör mig bara mer förbannad.

Jag vill att Timrå ska vinna alla matcher även om det så är en träningsmatch mot Ånge.
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Red Rocker: Ser att jag skrivit "hoppas och tror på FBK" jag kanske hoppas så mkt på FBK att jag tror på dem nu också...=) Jag får ställa undan Whiskeyn nu kanske...=)
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
tjobba: Tror också det blir så men jag hoppas på FBK.
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Red Rocker: Det är ju redan klart vilka vi kommer möta. Det står mellan FBK och MODO, men det kommer bli Modo.

Hv väljer ju mellan 7/8 - de kommer välja 8an Skellefteå.
LHC väljer mellan 6 och 7/8 där då Djurgården är kvar. Djurgården blir LHC:s val.
Modo får då chansen att välja mellan Timrå och Frölunda, de väljer då Timrå.
Därmed: FBK-Frölunda i kvartsfinal!
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Red Rocker: Timrås spel var bättre än Luleås, men Luleås vilja var bättre än våran. Det vart skillnaden i matchen...
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
MB: Jag såg inte matchen(såg LHC vs MIK förövrigt mkt bra match) och enligt kommentatorerna på Canal+ så hade Gusten tur med stolpar mm och det var han som var avgörande att TIK inte vann matchen.
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Tycho: det har ju varit jävligt mycket jojo i år, så jag var väl inte förvånad heller över resultatet. Men det som är livsfaligt, det vet du säkert, men inte så många andra här inne verkar det som, är ju att det är så otroligt stor risk ATT man blir skadad om man inte går för fullt, speciellt mot en motståndare som krigar för livet och kör +100%.

Men jag nöjer mig för ikväll med det du säger att det såg bra ut i det stora hela, lugnar mig lite.

På tisdag kör vi!!!!!!
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Jacksson 71: Huvudsaken är att vi slipper HV de är i en klass för sig de spelar final framöver men det andra laget som spelar final är ovisst jag tror det står mellan LHC, TIK, Modo och FBK med liten fördel för LHC eftersom de slipper möta HV innan final(LHCs första line är bäst i hela ES). Jag hoppas och tror TIK får möta FBK i kvarten TIK kommer slå ut dem. FBK har inte sett så starka ut i år men vem vet om PRO vaknar till i slutspelet.
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
nixXz: Ja undra vilka som vill ha oss som börda i kvarten jag vet inte vad jaag ska tro eller hoppas någon som har något förslag om ett lag och i så fall fördelar och svagheter.
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
MB: Visst är det!!!!!!!
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Hoppas på modo fast FBK är inte fel det heller. Skönt att slippa lagen man verkligen INTE vill möta hv och lhc
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
nixXz: Luktar västernorrlandsderby...
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
MB: Det är naturligt i det läge man var i iår. Det vet man själv i alla år man spelat att man är mer eller mindre taggad beroende på motstånd och tävlingssituation. Det är tisdag som gäller, oavsätt vad man försöker intala sig till dagens match som spelare.
Jag är inte orolig då mycket av spelet ändå fungerade.
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Men nu slipper vi LHC i kvarten iaf =)
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
ChriZt3r: Så bra då att alla är nöjda med dom torskade då!!!!
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
mikenomad: jepp, så är det ,och till Luleå grattis och till mora se nu till att Malmö inte och jag menar inte går upp, för mig får dom gärna fortsätta harva därnere i sin nya hall med sitt "hittepå"lag
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
mikenomad: Johan Andersson Klev av efter första, men det behöver juh inte betyda nått...
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
MB: Tydligen flera av oss som bryr sig mer om andra lags slutresultat än en menlös sista match som man bara är orolig att någon ska skada sig.
Spelar ingen roll om vi torskat med 15-0 så skulle jag inte brytt mig för på Tisdag är den här matchen glömd.
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Jacksson 71: SVT kanal TV 1 sportspegeln kl 20.30
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
mikenomad: Psykologi är ju att vinna alla matcher, hålla på att åka omkring och vara rädd för bli skadad är ju ännu värre hockeypsykologi...men alla är ju inte inställda på att vilja vinna alla matcher här inne har man ju märkt.

Så du tycker inte att det sett bättre ut om man kört över Luleå inför slutspelt alltså...det är märkligt inställning, utan bra att man förlorade så Mora åkte??? Vem fan bryrs sig om andra lag???
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Jacksson 71: Det är i sportspegeln, klockan 20:30 i ettan
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
mikenomad: Precis. Sista omgången innan slutspelet. Jag tror att dagens resultat har samma effekt som resultatet i sista träningsmatchen innan säsongen, det vill säga ingen alls.
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
ajon: Aldrig i helvete att LHC väljer Frölunda över jurgårn
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
ajon: Är det någon som vet vilken kanal valen inför kvartsfinalerna är imorn??
Och i så fall vilken tid?
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
ÄlskarTIK: tror att det blir Lhc som väljer Frölunda. Jag tror ingen vil möta Djugården just nu.
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
MB: Du verkar ha lite svårt med hockeypsykologi. Detta var ett fullständigt logiskt resultat, ja faktiskt kanon också eftersom det innebar att Mora får kvala. Ang. TIK så säger denna match inte ett j-a nada om hur det kommer se ut i slutspelet. Det enda viktiga idag var att undvika fler skador, allt annat var av underordnad betydelse.
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Modo slutade nu på fjärde plats så nu är det istället dom som kommer att få ta det lag som blir över, vilket lag tror ni att det blir? Frölunda kanske ?
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Ser ut som Luleå vunnit sm-guld :D
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
AndersN: Jag vill ha upp Rögle.
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Tycho: Det är det jag menar, det är egentligen inte en betydelselös match, man ska växlat upp idag inför tisdag kommit in med ett jävla självförtroende. Backe darrig..det kallar jag inte en opptial laddning inför slutspelet. Men jag hoppas du har rätt ;-)
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Nu hoppas jag leksand går upp till bekostnad av mora
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Fans jävla helvette
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
SKÖNT!!!!
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Dogsbite: YES!!! Mora Torskar
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
nectis: Japp, nervkittlande i slutet av 3:e!
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
MB: Han saknade rätta tändningen eftersom det var en betydelselös match. Han kommer vara klart bättre på tisdag. Det är lätt det blir så då det kommer mer viktiga matcher framöver. Tyckte som sagt att det syndes på hela laget.
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Sudden väntar nere i Linköping nu
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Tycho: Bedrövligt om Backe bjuder på tre mål!!! Nu har jag inte sett matchen, men va i helvete håller han på med, är ju kanon att börja slutspelet med att försvaret inte vet vad han tar eller vad han släpper in.

Tycker det är för dåligt av Timrå att förlora mot ett lag som Luleå inför slutspelt, det är sådana här matcher man ska visa att man är på g, vad är det som säger att dom ska spela bättre på tisdag?? Man skulle helt enkelt kört över Luleå för att sätta sig i respekt mot den ev motståndaren. Konstig inställning tycker jag.
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Dogsbite: Tycker dom ser riktigt heta ut, så nära en kvittering.
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Dogsbite: Tycker dom ser riktigt heta ut, så nära en kvittering.
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
nixXz: Nu jävlar Mora.
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Ser inte bra ut för Mora, huga
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Tycho: jarå jag har sagt att vi kommer att göra ett bra slutspel.
Kommentera

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Tycker ändå jag ser mycket bra intentioner i dagens match. Dock har vi en backlund som bjuder på 3 mål och det saknas den rätta viljan. Det känns som om det var mycket "plojspel" idag. Spelar vi de här spelet med riktig vilja kan vi bli riktigt farliga i slutspelet.
Kommentera

1000301 · »