MB: Tydligen flera av oss som bryr sig mer om andra lags slutresultat än en menlös sista match som man bara är orolig att någon ska skada sig. Spelar ingen roll om vi torskat med 15-0 så skulle jag inte brytt mig för på Tisdag är den här matchen glömd.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Spelar ingen roll om vi torskat med 15-0 så skulle jag inte brytt mig för på Tisdag är den här matchen glömd.