T T: Det är klart att det blir lapp på luckan. Jag var till E-on Arena i dag på lunchen och slutspelsstämningen vibrerar redan i luften. Alla ser med stor förväntan fram mot kvartfinalserien då Modo skall spelas bort från vidare kamp om medaljerna. Challe hade full huggning med att hålla lirarna tillbaka på träningen i dag. Dom är heltända! Kom igen Modo så skall ni få på tafsen!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag var till E-on Arena i dag på lunchen och slutspelsstämningen vibrerar redan i luften. Alla ser med stor förväntan fram mot kvartfinalserien då Modo skall spelas bort från vidare kamp om medaljerna. Challe hade full huggning med att hålla lirarna tillbaka på träningen i dag. Dom är heltända! Kom igen Modo så skall ni få på tafsen!