Wayne Gresky: Jag tycker uppriktigt att ni Modolider skall vara jättenöjd med säsongen som varit. Ni har ju för sjutton klarat att ta er till slutspel. Inte för att ni har något där att göra men det behövs ju, som alla vet, utfyllnadslag. Se säsongen som en framgång. Kommer förresen "Fläsket" till brasan?