1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1002446

Sv: Apropå nånting...
Jaha, eftersom att alla verka ha tagit de här med sagor på sånt allvar, kan väll jag passa på att dela med mig av min favorit ;)

"Lille Glenn gick i småskolan och en dag frågade fröken vad deras pappor jobbade med.
De vanliga svaren dök upp: polis, advokat, brandman, revisor, läkare osv.
Men Glenn som vanligtvis var den mest aktive och brukade hålla låda jämn, satt tyst.
Detta tyckte fröken var konstigt och frågade därför Glenn om inte han också skulle
berätta för klassen vad hans pappa jobbar med.

- Min farsa är erotisk dansare på en bögbar.
Där tar han av sig alla kläderna och dansar näck framför massa män som betalar honom för det.
Och de som betalar riktigt bra följer han med hem och så får de sätta på honom.

Fröken blev mycket förskräckt över detta och tog med Glenn ut i korridoern medan de
andra barnen fick sitta för sig själva och rita.

- Är detta verkligen sanning, Glenn?

- Näee, svarade Glenn skamset, men farsan spelat hockey i MoDo o det är så jävla pinsamt! "

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.