EfordeM: Wow, så Övik har fler invånare, vilken skräll :o Men spela ändå ingen roll hur mycket alla modolider påpekar hur många ni tar in i er svettiga hall, vi är Timrå suppportrar och vi har hjärtat på rätta stället. Eller nej juste, vi har ett hjärta ;)