Messiah: Nu när det äntligen slutat snackas i media om kometer och azteker som spår domedagen i kaffebönor så serveras vi en obehaglig påminnelse om tingens föränderlighet.
Fred bland supportrar i Västernorrlandsderby; imorgon lusläser jag Nostradamus med hjärtat i halsgropen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Fred bland supportrar i Västernorrlandsderby; imorgon lusläser jag Nostradamus med hjärtat i halsgropen.