250kg kärlek: Visst var det bittert, förmodligen långt mer traumatiskt för vissa än för mig dock, men det som hände har tvivelsutan hänt och nu är det nytt slutspel och nya tag. Hämnas gör man en oförätt och det kan jag inte säga att modos seger var hur gärna jag än skulle velat att Timrå vann istället.
Men jag släpper det nu. Ska försöka blunda för eventuella tvåpinnsflaggor också.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men jag släpper det nu. Ska försöka blunda för eventuella tvåpinnsflaggor också.