pratarn: Jag sitter och laddar med matchsammadraget från förra matchen. Må vara att det fanns mycket snyggare mål i matchen, men jag kan se Pärssinens 3-0 hur många gånger som helst. Vilket långfinger åt Modoförvaret! "Stå där och kolla ni, jag trampar in och skjuter puck och målvakt i mål under tiden". Därtill mitt i Modopressen.
Minns att Bragdbirger skrev ngt om bitchslap i Swedbank inför första matchen. Det målet var i så fall sannolikt vad han skrev om...
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Minns att Bragdbirger skrev ngt om bitchslap i Swedbank inför första matchen. Det målet var i så fall sannolikt vad han skrev om...