Hur kan Modo, som vann SM-bucklan förra säsongen se Timrå IK (full av revanschlusta) som en bra motståndare i en ånyo kvartsfinalserie. Ett Timrå som med fullt manskap skulle kunna titulera om ett OS-guld (lite skämtsamt).
Denna kvaretsfinalserie har varit rolig, varit full av pirr, många skratt, många skrik. Men serien har aldrig varit direkt spännande.Timrå är bättre i all, precis allt.
Modo har varit mätt, och är det fortfarande, efter senaste SM-bucklan. En SM-buckla som avgjordes i kvarten. Det om något borde tända Modospelarna. Men icke.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Hur kan Modo, som vann SM-bucklan förra säsongen se Timrå IK (full av revanschlusta) som en bra motståndare i en ånyo kvartsfinalserie. Ett Timrå som med fullt manskap skulle kunna titulera om ett OS-guld (lite skämtsamt).
Denna kvaretsfinalserie har varit rolig, varit full av pirr, många skratt, många skrik. Men serien har aldrig varit direkt spännande.Timrå är bättre i all, precis allt.
Modo har varit mätt, och är det fortfarande, efter senaste SM-bucklan. En SM-buckla som avgjordes i kvarten. Det om något borde tända Modospelarna. Men icke.