Förlåt att jag frågar om detta så tidigt, mycket kan ju fortfarnade hända även om inte jag tror det. Men hur går nästa lottning till? Ska lagen välja motståndare igen eller gårman efter tabellen?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Förlåt att jag frågar om detta så tidigt, mycket kan ju fortfarnade hända även om inte jag tror det.
Men hur går nästa lottning till?
Ska lagen välja motståndare igen eller gårman efter tabellen?