spAps: Så du sitter nu och påstår att typ hela modos klack gratulerade timrå till semin? Tillåt mig att tvivla, skulle hemskt gärna vilja se detta i så fall.
Är det istället så att ett antal, kanske många bara gått fram till några av timrås supportar och gratulerat, samt att 5-10st har skrivit här på HS och gratulerat ödmjukt - så är det ju en liten annan sak tycker i alla fall jag.
Men som sagt, skulle väldigt gärna vilja se eller höra det du beskriver.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Är det istället så att ett antal, kanske många bara gått fram till några av timrås supportar och gratulerat, samt att 5-10st har skrivit här på HS och gratulerat ödmjukt - så är det ju en liten annan sak tycker i alla fall jag.
Men som sagt, skulle väldigt gärna vilja se eller höra det du beskriver.