spud: Vi vill att ni ska vara precis som ni är. Däri ligger svaret på alla dina frågor. F ö har jag inte riktigt tid att koncentrera mig på ett fokuserat svar. Jag håller på med 'modolidbingo'* i grannboken.
*Modolidbingo: tjugo inlägg i rad av knaskamilla med andemeningen 'lustigt, jag är inte ledsen alls för förlusten. Vad tråkigt och provocerande det måste vara för timråsupportrarna?'
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
F ö har jag inte riktigt tid att koncentrera mig på ett fokuserat svar. Jag håller på med 'modolidbingo'* i grannboken.
*Modolidbingo: tjugo inlägg i rad av knaskamilla med andemeningen 'lustigt, jag är inte ledsen alls för förlusten. Vad tråkigt och provocerande det måste vara för timråsupportrarna?'