Man märker hur bittra MoDoliderna är nu efter att det gick emot dom lite. Deras omröstning frågar vilket lag som slår ut Timrå. Förra året så höll faktiskt jag på MoDo efter våran förlust, nu är man så bitter i modos läger att man verkar hoppas att Timrå ska åka ut. Varför inte vara glad över att Västernorrlandshockeyn går framåt?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ja ä int bitter...