spAps: Okej, ber om ursäkt, missade det. Jag trodde även du var en av dom bittraste jävlarna jag stött på här på HS, men om du var ironisk så ber jag om ursäkt även där.
I år har faktiskt Timrå visat upp en bländande spel nu i slutspelet. Om det spelet fortsätter hålla i sig så har vi mycket bra chanser att nå hela vägen - även mot HV71.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
I år har faktiskt Timrå visat upp en bländande spel nu i slutspelet. Om det spelet fortsätter hålla i sig så har vi mycket bra chanser att nå hela vägen - även mot HV71.
Ber återigen om ursäkt för missförstånden.