spAps: Du är bara en bitter och tragisk poffa/paddan-wannabe, hålla på att länka till uppslagsverk är passé...
Modo är också passé, kanske inte som klubb men många av spelarna. Ni går en jobbig framtid till mötes där gamlingarna snart håller Brynäs-Sjödda klass och de som kommer underifrån (V. Hedman t.ex.) inom kort tar klivet över atlanten.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Modo är också passé, kanske inte som klubb men många av spelarna. Ni går en jobbig framtid till mötes där gamlingarna snart håller Brynäs-Sjödda klass och de som kommer underifrån (V. Hedman t.ex.) inom kort tar klivet över atlanten.