spud: Sanny till Schweiz, Kokko och KK till Finland. Det öppnar upp luckor i budgeten och jag tror mycket väl att vi kommer få in bra ersättare. Hahl lämnar nog inte Timrå för någon annan Elitserieklubb - Om han inte får ett erbjudande i klass med ryska klubbar, vilket är ganska otroligt. Skulle han få det så tror jag han sticker till ryssland. Han har även radarparet Pärsinen och Pyörälä här i Timrå.
Regin kommer förmodligen att få kontrakt av Ottawa, men jag tror inte han platsar riktigt i NHL än, så förhoppningsvis lånas han ut till Timrå i 1 säsong till. Allt verkar glasklart för dig, och Timrå kommer vara i Allsvenskan inom några år. Arenan kommer att byggas ut till nästa säsong också. Med hur många platser minns jag inte, men den byggs iallafall ut.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Regin kommer förmodligen att få kontrakt av Ottawa, men jag tror inte han platsar riktigt i NHL än, så förhoppningsvis lånas han ut till Timrå i 1 säsong till. Allt verkar glasklart för dig, och Timrå kommer vara i Allsvenskan inom några år. Arenan kommer att byggas ut till nästa säsong också. Med hur många platser minns jag inte, men den byggs iallafall ut.