1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614861 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1010423

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
spud: Sanny till Schweiz, Kokko och KK till Finland. Det öppnar upp luckor i budgeten och jag tror mycket väl att vi kommer få in bra ersättare. Hahl lämnar nog inte Timrå för någon annan Elitserieklubb - Om han inte får ett erbjudande i klass med ryska klubbar, vilket är ganska otroligt. Skulle han få det så tror jag han sticker till ryssland. Han har även radarparet Pärsinen och Pyörälä här i Timrå.

Regin kommer förmodligen att få kontrakt av Ottawa, men jag tror inte han platsar riktigt i NHL än, så förhoppningsvis lånas han ut till Timrå i 1 säsong till. Allt verkar glasklart för dig, och Timrå kommer vara i Allsvenskan inom några år. Arenan kommer att byggas ut till nästa säsong också. Med hur många platser minns jag inte, men den byggs iallafall ut.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer