Nämnde jag att ni inte har nån tränare. Och att eran största stjärna heller avlutar i NHL Nämde jag att våran arena ligger några få kilometer från Europas största köpcentrum Och att eran vindrickande kärring publik snart börjar supa hemma igen Framtiden ser verkligen långsiktigt hel säker ut för eran del
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Man blir ju avundsjuk på dig
Svartvadet 33
Sundström 33
Timmander 34
Hasse Jonsson 35
Salomonsson 35
Wernblom 35
Hur många glömde jag ?
Nämnde jag att ni inte har nån tränare. Och att eran största stjärna heller avlutar i NHL
Nämde jag att våran arena ligger några få kilometer från Europas största köpcentrum Och att eran vindrickande kärring publik snart börjar supa hemma igen
Framtiden ser verkligen långsiktigt hel säker ut för eran del