spud: Dom slutade ju helt igår! Är det inte så? Det klart, ungdomshockeyn kanske föräldrarna skjuttsar sina barn till och stannar kvar under träningen. Men dom tränar säkert i Kempis. Det märks att du inte varit utanför länsgränsen, då du är kvar i mitten av 2000 talet. Du får sluta handla hos Strömsknallen och åka söderut och vidga dina vyer
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det klart, ungdomshockeyn kanske föräldrarna skjuttsar sina barn till och stannar kvar under träningen. Men dom tränar säkert i Kempis.
Det märks att du inte varit utanför länsgränsen, då du är kvar i mitten av 2000 talet. Du får sluta handla hos Strömsknallen och åka söderut och vidga dina vyer