spud: *Gäsp, gäsp* Det brukar kunna vara roligt att följa den "heta debatten" mellan Modo och Timrå supportrar. Men nu är den såååååååå tråkig. En massa pajkastning utan klar måltavla, utan "mest-skit-vinner" mentalitet. Till alla Modo fans som nu trivs med att kasta skit i våran GB. Det finns två alternativ; antingen så väljer ni att gratulera oss som vuxna människor eller så håller ni er härifrån. Rätt enkelt val som t.o.m. mina småkusiner skulle förså.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Till alla Modo fans som nu trivs med att kasta skit i våran GB. Det finns två alternativ; antingen så väljer ni att gratulera oss som vuxna människor eller så håller ni er härifrån. Rätt enkelt val som t.o.m. mina småkusiner skulle förså.