NuMo: "Hmm? Internkritik för att få bort dåliga element ur publiken. Vilket märkligt fenomen. Typiskt Modo."
Njae. Typiskt modolidfenomen är snarare: agera 'jättebra vinnare' efter att man själv vunnit en kvartsfinal, året efter åka upp till första matchen med en klack som beter sig som arslen och därefter, med en liksom allvarligt bekymrad ton, snyfta över hur 'osportsliga' motståndarlagets supportrar anses ha uppträtt efter den sista matchen. Ungefär så skulle jag vilja uttrycka det.
Och när jag ser min egen beskrivning: Krizan känns verkligen som den ultimata modolidmålvakten. Snacka om att utgöra essensen i 'the heart of hockey'.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Njae. Typiskt modolidfenomen är snarare: agera 'jättebra vinnare' efter att man själv vunnit en kvartsfinal, året efter åka upp till första matchen med en klack som beter sig som arslen och därefter, med en liksom allvarligt bekymrad ton, snyfta över hur 'osportsliga' motståndarlagets supportrar anses ha uppträtt efter den sista matchen. Ungefär så skulle jag vilja uttrycka det.
Och när jag ser min egen beskrivning: Krizan känns verkligen som den ultimata modolidmålvakten. Snacka om att utgöra essensen i 'the heart of hockey'.