Jag tycker att Ditt inlägg var mycket intressant och jag känner likadant. "Norrlänning" känns som ett skällsord jag inte tål. Vem fan vill bli sammankopplad med norrbottningar och Gällivare-häng!? Jag är först och främst MEDELPADING och är mycket stolt över detta, men vill inte ha med övriga Norrland (från Gävle till Treriksröset) att göra. Sundsvall är min stad, Timrå IK mitt hockeylag och resten av hockey-Norrland ger jag blanka fan i! Större delen av mitt vuxna liv har jag dessutom spenderat i Mälardalen (Stockholm, Uppsala, Västerås, Eskilstuna)...
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Jag tycker att Ditt inlägg var mycket intressant och jag känner likadant. "Norrlänning" känns som ett skällsord jag inte tål. Vem fan vill bli sammankopplad med norrbottningar och Gällivare-häng!? Jag är först och främst MEDELPADING och är mycket stolt över detta, men vill inte ha med övriga Norrland (från Gävle till Treriksröset) att göra. Sundsvall är min stad, Timrå IK mitt hockeylag och resten av hockey-Norrland ger jag blanka fan i! Större delen av mitt vuxna liv har jag dessutom spenderat i Mälardalen (Stockholm, Uppsala, Västerås, Eskilstuna)...