1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614887 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1011251

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
FairPlay: Klart det är lätt att vara justa förlorare när man blir totalt förnedrad. Finns ju inte så många undanflykter kvar då.
Modo var ju inte ens nära, och när dom spelade sitt livs hockey lyckas de vinna match 4 med sista i öppen kasse.
Nej Modolidernas Nhl tjejer var mkt bättre innan de reste över Atlanten.

Fick till slut 6-7 gratulationer av mina modolid grannar och 25 ursäkter allt ifrån skador och domaren till att Sundström hade en snorkråka i näsan och därför inte orkade prestera.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer