1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614839 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1011794

Sv: Apropå nånting...
actionleif: Dom lär ju knappast spela om matchen då stundande semifinaler står för dörren på måndag. Enda alternativet är att spela på fredag (imorgon) eller på söndag. Vilet gör att det vinnande laget riskerar att spela hockey 3 dagar i rad.

Diskussionerna lär ju nå nya, skyhöga höjder. Det lär debateras hit och dit. Och hur som haver kvarstår frågan, hur fan gick det till?

Loob ska ha cred för att han tog det så lugnt och inte skyllde på någon speciell utan riktade vreden mot anläggningen.

Pratarn: Medans du ändå är här inne kan du väl svara på hur många gånger man berättat hur många sekunder det är kvar på en utvisning i Eon? Har det hänt någon gång?!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.