....så kom frugans syster med familj från Ö-vik på besök igår. Med sig hade de dagens ÖA och jag måste säga att jag blev lite förvånad när jag bläddrade igenom sportsidorna och hittade en stor annons om "semifinaldax" i E.on arena för Timrå IK kommande måndag. Kändes lite...småkaxigt eller nåt tycker jag, att annonsera i Ö-vik för den matchen.
Nog för att Sundsvall innehåller många Ö-viksbor i förskingringen som håller på Modo, jag är inte säker på att förhållandet i Ö-vik är detsamma dvs att det i Ö-vik bor en massa som håller på TIK. Roligt tycker hur som helst att det var, frågan är om det var en medveten provokation...?
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Nog för att Sundsvall innehåller många Ö-viksbor i förskingringen som håller på Modo, jag är inte säker på att förhållandet i Ö-vik är detsamma dvs att det i Ö-vik bor en massa som håller på TIK. Roligt tycker hur som helst att det var, frågan är om det var en medveten provokation...?