mikenomad: Ha ha ja, kanske det. Det är bara Ö-viksborna med omnejd som tror att TÅ bara kommer ut där liksom att alla som bor i Ångermanland är Modoit. Oj, så fel dom har, de enögda stackarna. :)
Men jag kan hålla med om att det är kaxigt uppkäftigt att Ö-viks upplagan har en Timrå annons. :)
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det är bara Ö-viksborna med omnejd som tror att TÅ bara kommer ut där liksom att alla som bor i Ångermanland är Modoit.
Oj, så fel dom har, de enögda stackarna. :)
Men jag kan hålla med om att det är kaxigt uppkäftigt att Ö-viks upplagan har en Timrå annons. :)