Vem är du att komma hit och agera olyckskorp!? Stöd oss istället, din jävla Sundsvallare! Nu ska vi gemensamt kämpa för Medelpads första SM-guld i en stor bollsport och vi har i år två jättechanser - hockey och basket. Forza Sundsvall, forza Timrå, forza Medelpad och fuck the rest!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vem är du att komma hit och agera olyckskorp!? Stöd oss istället, din jävla Sundsvallare! Nu ska vi gemensamt kämpa för Medelpads första SM-guld i en stor bollsport och vi har i år två jättechanser - hockey och basket. Forza Sundsvall, forza Timrå, forza Medelpad och fuck the rest!