Cyklob: "Ja ni får nog mycket svårt att behålla Regin nästa säsong. För inte kan NHL låta bli att plocka över en sådan spelare som han. Det har jag då mycket svårt att se i alla fall."
Det räcker väl med, vad jag fötstått, att man skriver kontrakt med Regin. Sedan kan han lånas ut till Timrå om det skulle vara så.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det räcker väl med, vad jag fötstått, att man skriver kontrakt med Regin. Sedan kan han lånas ut till Timrå om det skulle vara så.