ernie eagle: Vi får inte underskatta den gode Edström... Själv så har jag stor respekt för denne avige lirare. Men visst ska jag försöka krångla till det lite mer för Sundsvallarna i en eventuell returmatch. Nu har man ju lite rutin efter förra holmgången;-)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
har jag stor respekt för denne avige lirare. Men visst ska jag
försöka krångla till det lite mer för Sundsvallarna i en eventuell
returmatch. Nu har man ju lite rutin efter förra holmgången;-)