Enligt min rapportör i hallen så är den gode Philippe också lite darrig... Släpper några märkliga returer och dansar lite felplacerad ibland. Men vem fan skulle inte vara lite nervig i en premiär? Nu vänder TIK och vinner med 6-2!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
darrig... Släpper några märkliga returer och dansar lite felplacerad
ibland. Men vem fan skulle inte vara lite nervig i en premiär?
Nu vänder TIK och vinner med 6-2!