The great one: Ja, som sagt nu kör vi! Jag sticker till E-on Arena nu. Till er som inte har möjlighet att se matchen live kan jag bara önska lycka till, hoppas ni kan se den via myp2p eller canal+. Vi som är där ger järnet, vi skriker åt er också. GO FOR GOLD!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Till er som inte har möjlighet att se matchen live kan jag bara önska lycka till, hoppas ni kan se den via myp2p eller canal+. Vi som är där ger järnet, vi skriker åt er också.
GO FOR GOLD!