RTS: ja Jämtin är en jubelidiot karln måste ha blivit född genom fel hål =) Att inte Vinnerborg tog något där begriper jag inte alls när sedan Pärssinen petade med klubban lite lätt i ryggen på en HV spelare då fick han 2 + 2 +10 det är ju helt jävla sjukt
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Att inte Vinnerborg tog något där begriper jag inte alls när sedan Pärssinen petade med klubban lite lätt i ryggen på en HV spelare då fick han 2 + 2 +10 det är ju helt jävla sjukt