1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614944 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1015215

Sv: Semifinal 2008
Laban: skojjar du? klart att han kanske rör han med axeln men det är ytterst lite, nä enligt mig så är det en ren ben/knätackling.

Styf fick ju matchstraff i 3e matchen mot Modo för en nästintill identisk tackling