1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1015658

Sv: Semifinal 2008
JimmyH: visst det kanske var bra tryck periodvis, men jag fick till och med sms från kompisar som satt åh kollade på matchen som undrade varför det var så tyst.. åh då är det väl nåt som inte riktigt stämmer?! Därför var jag tvungen åh kolla på matchen igen och dom hade rätt, låånga perioder var det helt helt tyst i hallen! Åh så ska det väl ändå inte behöva vara? Även om det inte finns nån borta klack.. =) För som sagt, det är ändå en semifinal match, åh Timrå leder i princip från start till mål...

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...