1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614967 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1017175

Sv: Semifinal 2008
ajon:

Jag önskar naturligtvis att Du får rätt, men jag kan inte se någon logisk koppling till bandyns Hammarby (som jag för övrigt håller på). LHC har bara spelat en SM-final hittills och den spelades i bäst av sju matcher. Nästa gång tar de hem finalen! Bajen fixar tyvärr inte pressen på Studenternas, där det finns småjävlar under isen som ställer till det varje gång. Men LHC har sitt Cloetta Center, där de spöar alla lag och efter 7-3 i Löfbergs Lila Arena visste jag att jag skulle få rätt i mitt tips. Timrå IK är ju inte ens klara för final och har fler bortamatcher än hemmamatcher att se fram emot... Det här går käpprätt och helvete!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer