Jag är en gammal dam (40 år) som har varit med om mycket skit. Mina lokala lag vinner aldrig någonting. I bästa fall tar Sundsvall Dragons hem basket-guldet i år, vilket jag anser att de förtjänar. Men att Timrå IK - trots att de nu i slutspelet lirar sin bästa hockey sedan typ hösten 2006 - skulle ro hem spelet, det känns bara för bra för att vara sant...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag är en gammal dam (40 år) som har varit med om mycket skit. Mina lokala lag vinner aldrig någonting. I bästa fall tar Sundsvall Dragons hem basket-guldet i år, vilket jag anser att de förtjänar. Men att Timrå IK - trots att de nu i slutspelet lirar sin bästa hockey sedan typ hösten 2006 - skulle ro hem spelet, det känns bara för bra för att vara sant...